Clawed: The Legend Of Sasquatch - Recenze Filmu

30. dubna 2010 v 0:46 | Isla-Nublar-Crew |  Filmy

Clawed
Jedna z verzí obalu DVD, Kredit: www.cryptomundo.com

Já, jakožto amatérský Kryptozoolog specializovaný na výzkum Sasquatche jsem si nemohl ujít příležitost zakoupení titulu s názvem "Clawed: The Legend Of Sasquatch". Dostupné recenze nebyly nikterak oslnivé, ba naopak. I tak jsem si ale výše zmíněný titul zakoupil. A dobře jsem udělal... Snímek se zřejmě nebude líbit každému, já jsem však celkem nenáročný divák, který je nadšený, když dojde k zfilmování objektu jeho zájmu, jako například v tomto případě.

Clawed
Neohlížejte se... Kredit snímku: www.cryptomundo.com

Děj filmu se točí okolo několika neurvalých lovců, kteří se pohybují po lese s úmyslem pomstít smrt svých přátel. Další skupinku, tentokráte protagonistů, tvoří několik studentů, kteří mají za úkol natočit dokumentární pořad o ohrožených druzích zvířat
Ve filmu není ani náznak počítačové animace, o vše se postaral namaskovaný člověk. Ve filmu se objeví i živý medvěd Grizzly, vedle kterého bych si, narozdíl od hlavní postavy filmu, nadějného studenta,nestoupl ani náhodou.

Clawed
"I come in peace", Kredit: www.cryptomundo.com

DVD je navíc obohaceno o několik významných bonusů. Prvním je dokument z natáčení filmu, tzv. "film o filmu" a druhým je encyklopedie shrnující poznatky o Sasquatchovi. Tak specializovanému výzkumníkovi jako mně sice encyklopedie neposkytla mnoho nových fakt, i tak jsem ale nucen uznat, že se jedná o výtečné shrnutí nejrůznějších informací a konkrétních pozorování neznámého hominida.
Chování Sasquatche nikterak neodporuje skutečnosti. Vůdči nebezpečným lovcům se chová agresivně, přičemž jich několik usmrtí. Studenty sice mírně postraší, nijak jim ale neublíží. Toto odpovídá doposud hlášeným pozorování tohoto tvora. Je to tvor mírumilovný, pokud je ale hrožen, tak neváhá proti člověku použít adekvátních zastrašovacích prostředků. Toto v rámci opilých lovců ohrožujících lesní zvířenu znamená jejich eliminaci.
Pro úplnost musím podotknout, že kostým Sasquatche z tohoto filmu byl před zhruba čtyřmi lety k mání na webu ebay.

DVD můžete zakoupit na webu www.bookfayre.com při čemž platíte klasické poštovné. Tento online obchod používám již několik let a mohu ho vřele doporučit. Je to celkem levné, spolehlivé a výběr je široký.

1 člověk ohodnotil tento článek.